“Cei care au privilegiul de a ști au datoria de a acționa” - Albert Einstein

Contracte speciale

Aria de expertiză
În materia Contractelor speciale asigurăm:
  • întocmirea drafturilor de contract, acordurilor de asociere și/sau subcontractare, de care să uzați în relațiile cu colaboratorii în concordanță cu dispozițiile legale incidente. Aceste drafturi vor fi menite a proteja interesele societății client; consultanță juridică pentru negocierea, încheierea și executarea acestor contracte/acorduri;
  • întocmirea, negocierea, amendarea contractelor comerciale şi a altor acorduri (vânzare-cumpărare, închiriere, leasing, distribuţie, parteneriat, joint-venture, împrumut, comodat, creditare, mandat, reprezentare, gaj, ipotecă, cesiune, construcţii, întreţinere);
  • întocmirea, negocierea, amendarea oricăror alte contracte colaterale;
  • consultanță și argumentări juridice furnizate clientului în cadrul negocierilor precontractuale cu privire la conținutul și importanța fiecărei clauze;
  • redactare, negociere, revizuire, interpretare și modalități de încetare a contractelor încheiate de către societate, garantarea bunei execuții a obligațiilor contractuale, asigurări, servicii de reprezentare referitoare la diferite pretenții, plăți și nerespectare a obligațiilor de plată;
  • întrevederi și/sau concilieri având ca obiect stingerea potențialelor litigii, eventual cu eșalonarea îndeplinirii obligațiilor și garantarea acestora cu bunuri mobile/imobile, garanții personale, instrumente de plată, scrisori de garanție bancară, conturi ESCROW, etc.;
  • litigii generate de executarea necorespunzătoare a diferitelor contracte, redactarea, semnarea și transmiterea de notificări și somații cu privire la îndeplinirea obligațiilor asumate sau la respectarea dispozițiilor legale aplicabile în diferite materii de reglementare;
  • atestarea contractelor (aplicarea de dată certă).

Sediu profesional
Calea Dorobanților, nr.22. ap.2B